February 3, 2009

Magazin virtual: MangaShop.ro

Filed under: FlexiStore,Portofoliu — Andrei Firoiu @ 1:33 pm

Am lansat Mangashop.ro, primul magazin virtual realizat pe platforma FlexiStore (despre asta intr-un post viitor), un magazin virtual de reviste manga si produse cu tematica anime, si care administreaza deja peste 4000 de produse. Stocuri care se actualizeaza automat de pe site-urile furnizorilor, un sistem complex de management al comenzilor si clientilor si multe alte facilitati interesante, pe care, daca sunteti interesati, vom fi bucurosi sa vi le specificam intr-o oferta personalizata. 🙂

MangaShop.ro - magazin virtual

Tabele vs CSS

Filed under: Articole,Consultanta web,Tehnic — Andrei Firoiu @ 12:27 pm

Radu, partenerul meu si partizanul folosirii tabelelor in HTML mi-a trimis jubiland urmatorul articol:

Why CSS should not be used for layout

Nu e decat ultimul dintr-o lunga serie de articole pro sau contra. Intamplator, acesta din urma e contra, si trebuie (acestea sunt mai rare, intrucat dupa cum puteti observa si din numarul foarte mare de comentarii postate la acest articol, nu multi indraznesc sa combata tehnica table-less 🙂 ).

Bineinteles, ca in orice astfel de disputa infocata, adevarul este pe undeva pe la mijloc, in cazul de fata inclinand un pic in favoarea designului table-less. Si asta deoarece cu toate ca layout-urile facute exclusiv cu div-uri si CSS prezinta in general avantaje de necontestat (html curat, flexibilitate in pozitionare, etc), dar normal, exista situatii in care acesta nu se preteaza, din diverse motive (de obicei pentru ca efortul si timpul investit e prea mare).  Si de asemenea, exista situatii cand cea mai buna solutie e sa combini ambele metode.

Concluzia ar fi ca varianta cea mai buna e aceea care se potriveste cel mai bine cu proiectul pe care il ai de facut.

November 6, 2008

Un site web nu este doar un instrument de marketing

Filed under: Articole,Consultanta web — Tabita Barsoianu @ 8:32 am

Am gasit un articol interesant despre ce rol are un site web in afacerea dvs. Articolul original il puteti gasi aici:

http://www.associadirect.com/archives/websites-are-not-marketing/

Mi-am permis sa adaptez un pic argumentele autorului, astfel incat sa se potriveasca mai bine pentru un site de prezentare de companie:

  • Componenta cea mai vizibila a brandului dvs. Indiferent de unde a auzit de dvs, un client va ajunge sigur pe site-ul web al firmei. Este singurul loc de unde poate afla informatii detaliate si complete despre afacerea dvs. Daca site-ul ii va face o impresie negativa (fie ca din punct de vedere al imaginii, sau al lipsei de informatii utile), mai mult ca sigur ca nu il veti convinge sa faca afaceri cu dvs.
  • Contact direct cu clientii dvs. Un client bun este un client care revine. De aceea site-ul dvs trebuie sa mentina viu interesul acestor clienti, pentru a-i determina sa continue relatia de afaceri cu dvs. Prin intermediul site-ului sau al newsletterului va puteti anunta clientii despre noile servicii sau produse pe care le oferiti, in ce directii se dezvolta firma dvs, etc.
  • O metoda eficienta, ieftina si rapida de a colecta feedback si a de a lua decizii informate. Parerea clientilor dvs cu privire la serviciile sau produsele pe care le oferiti, este cea mai avizata. Ei sunt cei care va pot oferi sugestii de imbunatatire sau de lansare a unora noi, iar prin site-ul dvs puteti cere si centraliza aceste opinii in cel mai rapid si mai ieftin mod cu putinta.
  • Posibilitatea de a oferi suport tehnic in mod eficient – suportul tehnic online este mult mai eficient si mai profitabil pentru dvs decat cel oferit telefonic. O mare parte din problemele clientilor pot fi rezolvate fara a fi nevoie de convorbiri telfonice interminabile, daca oferiti o lista de probleme tipice cu rezorvarile aferente si un sistem bine pus la punct de raportare si urmarire a problemelor (ticketing
  • Un instrument educational si de documentare – puteti oferi clientilor pe langa informatiile de baza despre afacerea dvs, o intreaga platforma informationala in domeniul in care activati.

Concluzia? Site-ul de prezentare al firmei nu este doar un alt mod de a va face reclama. Realizat si folosit cum trebuie, poate deveni un instrument de afaceri foarte puternic.

October 24, 2008

Din presa reiese ca avem preturi mici :)

Filed under: Articole,SimpleSite,Stiri — Andrei Firoiu @ 8:45 am

In editia online a ziarului Capital, a aparut un articol de fond despre preturile la site-uri web realizate in Romania, in care figuram si noi:


Pentru site-uri care nu necesita baze de date complicate se pot obtine insa si preturi mai mici. Avocata Laura Sarghiuta a platit 800 de euro pentru site-ul www.sarghiuta.ro, iar in pret au intrat si cartile de vizita, foile cu antet si mapele de prezentare. “Pretul a fost stabilit initial pe baza cerintelor doamnei Sarghiuta. Noi stabilim cateva intalniri introductive in urma carora, pe baza cerintelor si preferintelor clientului, realizam un set de specificatii functionale. Toate specificatiile sunt cuprinse intr-un document pe baza caruia se fixeaza pretul si se semneaza contractul de servicii”, explica Andrei Firoiu de la firma Net Interaction, care a realizat site-ul cabinetului de avocatura.

Sursa: Capital.ro – Un site bun de firma, de 1.000 de ori mai ieftin decat unul mediocru facut de Guvern

Comparativ cu restul firmelor citate in acest articol, pretul pentru site-ul de prezentare si identitatea vizuala a Cabinetului de Avocatura Laura Sarghiuta este cel mai mic. Asta nu inseamna ca suntem ieftini, ci doar ca avem un avantaj competitiv datorita faptului ca  framework-ul pe care am dezvoltat si SimpleSite, ne-a redus foarte mult costurile de realizare ale site-urilor de prezentare. Din aceasta cauza ne permitem sa va oferim preturi asa de mici.

Un aspect pe care autorul articolului l-a scos din declaratia data de noi, este faptul ca toate aceste intalniri cu clientul si realizarea specificatiilor functionale ale site-ului este un serviciu in sine. Generic putem sa il numim consultanta de proiect. Aceasta consultanta de proiect este o etapa foarte importanta a proiectului, de ea depinzand succesul sau esecul intregului proiect. Din pacate este un aspect deseori neluat in seama de catre client sau daca nu, considerat implicit.

Acesta este si motivul pentru care atunci cand apelati la un “designer”, un “programator” sau o firma mica de “web design”, proiectul esueaza sau rezultatul este de cele mai multe ori mediocru. Asta in primul rand din cauza ca respectivi se vor arunca cu capul inainte in dezvoltare, fara sa aiba un set de specificatii clare pe baza carora sa lucreze. Drept urmare, site-ul rezultat nu va fi cel dorit de client si de aici vor porni certurile si neintelegerile. De foarte multe ori am avut clienti care au apelat la noi dupa astfel de experiente neplacute:

  • programatorul le-a lasat site-ul facut doar pe jumatate.
  • firma cu care au inceput proiectul le-a cerut mai multi bani ca sa implementeze si cerintele suplimentare, care de fapt erau date de la inceput, dar neintelese cum trebuie.
  • site-ul trebuie refacut complet, pentru ca in forma actuala nu permite adaugarea de noi functionalitati
  • etc

Rarele exceptii sunt acei freelanceri care inainte de a incepe dezvoltarea propriu-zisa, au grija sa inteleaga exact ce vor clientii si sa transpuna acest lucru intr-un set de specificatii cu care clientul sa fie de acord. Chiar daca niciuna din parti nu e constienta ca acesta este un serviciu de sine statator, de cele mai multe ori costul sau este totusi cuprins intr-o forma sau alta in pretul pe care il veti plati.

Deci dragi clienti, atunci cand contractati un freelancer sau o agentie pentru dezvoltarea unui site, sau aveti deja specificatiile scrise intr-o forma sau alta, sau aveti grija ca furnizorul dvs sa va furnizeze si acest serviciu. Si nu uitati – cand mergeti pe varianta cea mai ieftina, este posibil ca la final cand trageti linie si adunati, sa iesiti mult mai scump.

October 15, 2008

KandK.co.nz – o colaborare fructoasa cu Ogilvy

Filed under: Portofoliu,SimpleSite — Andrei Firoiu @ 12:21 pm

Datorita recomandarii unui mai vechi partener de afaceri al nostru, am avut placerea sa realizam implementarea tehnica a unui site pentru Ogilvy Noua Zeelanda. Clientul, K&K, este un retailer de haine cu o retea de 14 magazine in Noua Zeelanda.

K & K - site de prezentare

K & K - site de prezentare

September 30, 2008

CBSSolutions.ro – Site de prezentare

Filed under: Portofoliu,SimpleSite — Andrei Firoiu @ 10:27 am

Am creat intreaga identitate vizuala a CBS Solutions – firma ce implementeaza software de business custom.

Platforma, bineinteles, SimpleSite.

CBS Solutions - site de prezentare si identitate vizuala

CBS Solutions - site de prezentare si identitate vizuala

September 15, 2008

MuntiiMehedinti.ro – Microsite

Filed under: Portofoliu,SimpleSite — Andrei Firoiu @ 10:20 am

MuntiiMehedinti.ro este un microsite de prezentare al zonei Muntilor Mehedinti, realizat in colaborare cu Asociatia de Turism Ecologic Camena.

Bineinteles, site-ul a fost implementat tot pe platforma SimpleSite CMS.

MuntiiMehedinti.ro - microsite

MuntiiMehedinti.ro - microsite

August 30, 2008

Camena.ro – Site de prezentare

Filed under: Portofoliu,SimpleSite — Andrei Firoiu @ 10:05 am

Continuand seria de site-uri implementate pe noua platforma SimpleSite CMS, lansam site-ul de prezentare al Asociatiei de Turism Ecologic “Camena”.

Pe langa avantajul direct al unei interfete de administrare mai simpla si mai intuitiva, clientii beneficiaza si de un avantaj indirect prin faptul ca timpul de dezvoltare al unui site a scazut foarte mult. Astfel, odata ce a fost ales un template grafic predefinit sau un design custom, site-ul poate fi pus in functiune in una sau maxim doua zile. Dupa cum va spuneam, chiar facem web-ul mai simplu 🙂

Camena.ro - site de prezentare

Camena.ro - site de prezentare

August 25, 2008

Farmaciile-Carisma.ro

Filed under: Portofoliu,SimpleSite — Tabita Barsoianu @ 9:37 am

Site-ul de prezentare al lantului de farmacii Carisma, este primul care ruleaza pe noua platforma SimpleSite CMS.

Farmaciile Carisma - Site de prezentare

Farmaciile Carisma - Site de prezentare

Tehnologii:

  • HTML + JavaScript
  • PHP
  • MySQL

Dat in folosinta:

  • august 2008

Adresa:

August 20, 2008

SimpleSite CMS

Filed under: Produse comerciale,SimpleSite,Stiri — Tabita Barsoianu @ 9:59 am

SimpleSite este noua platforma CMS a Net Interaction, lansata sub sloganul – “Facem web-ul mai simplu”. Astfel, dorim sa lansam pe piata din Romania cel mai simplu sistem de administrare al unui site. Oricine doreste acum un site de prezentare profesionist pentru firma sa, poate folosi in cel mai simplu mod cu putinta  SimpleSite CMS, avand posibilitatea de a-si administra continutul site-ului dupa propriile dorinte, fara a avea nevoie de cunostinte tehnice sau sa trebuiasca sa apeleze la cei care au implementat site-ul.

SimpleSite CMS - Interfata de administrare

SimpleSite CMS - Interfata de administrare

Odata cu noua platforma, am lansat si oferta speciala “SimpleSite Starter” adresata firmelor mici si mijlocii care nu doresc sau nu au bugetul necesar pentru realizarea unui site custom. Astfel, oricine poate avea un site web de prezentare la pretul special de 199 EUR.

Pentru mai multe informatii, accesarea unui demo online al SimpleSite CMS sau pentru lista completa de preturi, vizitati simplesite.neti.ro.

SimpleSite CMS - Interfata de administrare

SimpleSite CMS - Interfata de administrare

« Newer PostsOlder Posts »