October 10, 2006

Soft in slujba clientilor dvs

Filed under: Articole — Tabita Barsoianu @ 12:07 pm

Citeam un articol postat pe Blogul webMethods despre aventurile avute de autor pana sa reuseasca sa rezolve problemele avute cu un produs cumparat de la o firma oarecare. Problema acelei firme era faptul ca nu aveau un sistem informatic integrat pentru managementul clientilor si al problemelor acestora. In consecinta, clientul a trebui sa dea mai mult de 5 telefoane, la diferite departamente ale firmei, de fiecare data sa comunice datele personale si sa explice problema. Oricine cred ca poate sa traga concluzia ca acel client nu este un client multumit.

Un scenariu de succes aplicat pe scena din articolul amintit mai sus, ar fi fost ceva de genul: Clientul da un telefon la Departamentul Relatii cu Clientii al firmei. Isi spune numele, este identificat in aplicatia de management al clientilor firmei, comunica problema, care la fel, este adaugata in sistemul informatic si directionata catre persoanele in masura sa o rezolve. Chiar daca clientul ar fi nevoit sa mai dea inca un telefon la alt departament, persoana de acolo, ar putea accesa fisa clientului completata anterior la Dep. Relatii cu Clientii, nemaifiind necesar sa puna clientul sa reia toate explicatiile pe care le-a dat deja odata.

Un astfel de soft poate fi implementat de orice companie si poate rezolva o serie intreaga de probleme cu care se confrunta firma. Poate unifica toate procesele de afaceri al firmei si poate optimiza activiatea firmei, eliminand actiunile redundante.

No Comments

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.